Daisy diggar månadens lön !


bra lön den här månaden, jag bara älskar semesterersättning!!
   Idag blev jag riktigt glad när jag kom hem till mamma och öppnade min lönesspecifikation. Jag skojjar inte, jag tror jag aldrig har fått så här mycket pengar. Jag bara sken upp som en sol när jag läste vad det stod på "nettolön". Gissa vad jag får ut, ni kan aldrig gissa, så jag säger det: 15 000:- !!! wohoo!! Och jag som oroade mig för att jag inte skulle ha råd att supa på kryssningen på fredag.
    Juste det är ju återigen dags för den underbara Mondaybarkryssningen på fredag, tjohoo!! Fy fan vad jag längtar. Jag menar, 40 timmar med enbart techno/trance, kan det bli bättre eller? Nej, jag tror inte det.
   Idag har jag jobbat, 7-16. Det gick relativt bra, bara att jag var själv i kassan fram till 10, eftersom Susanne satt fast på tunnelbanan i nästan 2 timmar. Inte kul det där, när ens morgon börjar på hel fel sida, då brukar ju hela dagen gå åt helvete. Men det var faktiskt inte så mycket folk, gjorde en 12-timma under lunchen..Inte så farligt liksom.
  Men det bästa med lönen (återigen tillbaka till den), efter alla räkningar är betalda så har jag typ 9 000 spänn att leva på den här månaden, tjohoo!!! Brukar ha typ 3 000 annars. Jag älskar bara semesterersättning, gör inte ni?
I know you love me,XOXO!!




Postat av: Fia

Du är inte ensam om att digga din lön =P

Får ut grymt mycket fast jag knappt jobbade och jag får ingen semester ersättning tror jag... HAHA high five på den =P

Datum: 2009-08-24 | Tid: 20:51:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0