Fy fabian vilken jobbig dag!!

Ja, det enda jag har att säga om den här dagen är usch!! Dagen började med att Lidingöbanan var försenad så jag stämplade in precis kl.7 imorse. Hann knappt tina upp alla kakor och sånt.
   Och inte nog med det så hade vi inget vatten för att vi skulle byta vattenfilter. Så jag hade en stor termos fylld med kaffe som jag fick stå och pumpa ifrån..Inte nog med det så tog kaffet slut!! Och jag hade fortfarande ingen kaffemaskin som fungerade. Stog utan kaffe i ca 25 minuter, inte okej!! Gästerna blev skitsura på mig, men vad fan, det är ju inte mitt fel att vi skulle byta vattenfilter just idag!! Men iaf, sen fick jag iaf använda kaffemaskinen igen..
   Men pga allt jäkla krångel så hann jag inte klart med uppfyllningen heller. Kl.10 gick jag på rast, och då var jag inte ens klar med uppfyllningen, hade bara 2 grejer kvar iofs, men iallafall, jag brukar vara klar vid 8 tiden liksom!! Blev på jätte dåligt humör ska jag berätta för er..
   Fick däremot skjuts av pappa hem, då han också slutade kl.4. Men när vi kom upp på Lidingöbron så är det 2 bilar framför oss. Och gissa vad som händer!! Den bilen som var längst fram, den hade en dålig fälg (eller hur det nu stavas) så hela den vek sig och bilen for rakt in i betongmurarna. Fy fan vilken smäll det var, skojjar inte. Jag blev skitskraj och tänkte "nej, nu jävlar dog dom". Vilket dom inte gjorde som tur var, men den ena tjejen fick jätte ont i nacken. Deras airbagar hade ju smällts ut pga smällen..
   Efter jag och pappa stannat och hjälpt dom så skulle vi till Brevik då mitt paket hade kommit....Trodde jag ja, det var ju dom kläderna Izabella hade beställt. Fy fan vad sur jag blev. Så nu sitter jag här hemma och väntar på att Hanna ska höra av sig. Hon hade mumlat nått om att hennes nya telefon inte kan ta 3, så jag kan inte nå henne..Fattade ingenting. Hoppas bara hon hör av sig snart så jag vet om hon kommer hem snart eller inte...
And now, back to the TV..
I know you love me, XOXO!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0