Halva veckan har nu gått..

Idag är det då onsdag, och halva veckan har nu gått. Känns skönt på ett sätt och jätte skönt på ett annat.
Imorgon börjar jag ju 12 och jobbar till 20. Får se hur mycket min arm pallar, får hoppas den orkar med hela dagen. Jag ska iallafall åka till morgonakuten imorgonbitti och kolla upp armen, kanske få den röntgad..Och så ska jag även se till att få en hälsoundersökning med tanke på vad jag väger just nu. Min vikt vill inte riktigt samarbeta med min kropp just nu.
Från och med fredag har ju jag semester. Jag tror faktiskt jag kommer låta min blogg ta lite semester då också. Känns bara som att bloggen är en börda för mig just nu...
Hur mår ni då?





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0