Imorgon smäller det

Ja gott folk, imorgon smäller det!! Tjohoo, äääntligen kommer Nicole hem. Guud vad jag längtar!!
Jag har ju varit på morgonakuten idag. Fick reda på att min arm är en typ av arbetsskada/överbelastning. Så läkaren ville inte att jag jobbade idag eller imorgon, men på mitt jobb går det ju inte att bara sjukanmäla sig bara sådär..Ni Donkenpersoner vet väl hur det är?
Men pratade med Malin idag och fick istället för att vara "sjuk" imorgon så fick jag jobba kortare pass istället. Bättre det än jobba 9 timmar. Så då kommer jag jobba 12-16 imorgon istället. Riktigt skönt. Hoppas bara på att Malin skickar hem mig lite tidigare iaf. Hon skulle ju iallafall försöka..
Men iaf, efter jobbet imorgon ska jag åka hem och duscha osv, sen sitta och vänta ivrigt på att Nicole kommer över...Ni kan inte fatta hur mycket jag saknar henne...Hon har varit borta alldeles för länge!! Får inte åka iväg igen på ett år minst...
Får se om jag hinner blogga något imorgon, kanske skriver en rad innan jag drar iväg till jobbet..
I know you love me, XOXO




Postat av: daniela

tack, det låter ju bra det :)

Datum: 2009-08-08 | Tid: 14:58:50
URL: http://daanielab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0