Inte långt kvar nu...

Nej ni, nu är det inte långt kvar till fredag. Jag vet det är bara måndag idag. Men ändå...För på fredag, guud vad jag längtar till fredag. Tror jag aldrig har längtat så här mycket till en fredag.
Ni kanske vill veta varför jag längtar så mycket till fredag?
Jo, för det första kommer Nicole hem, guuud vad jag har saknat henne. Hon har varit 5 veckor i New York. Då får vi även se om hon har köpt något fint eller så till mig, hihi!
För det andra så ska jag få träffa J, som har befunnit sig i Turkiet i 2 veckor, hihi...Så vi har bestämt att vi ska ses på fredag. Blir säkert party då.
Och för det tredje, så från och med fredag kl.16.00 har jag 2 veckors semester, igen...
Jag menar, skulle inte ni också längta till fredag då?





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0