Kaoskväll, igen...

Jag förstår mig inte riktigt på mig och mina vänner...Varför lyckas det alltid hända nånting när vi är ute och festar tillsammans? Visst vi kanske inte har den bästa sammanhållningen just nu. Men det beror ju på en massa saker, och dom flesta vet vad jag menar tror jag...
  Igår iaf så började dagen med att jag slapp åka till jobbet pga att Nina hade kommit in även fast hon inte skulle jobba, så jag fick stanna hemma. Riktigt skönt att ta ut sin semester en dag tidigare..Så jag gick ner till beachen där mamma,Lena och systrarna var...
Sen åkte vi hem, grillade och hade det supermysigt...Jag fick även ärva Fias gamla löshår..Tack så mycket återigen!! Efter en hel del drickandes tillsammans med hela gården typ och pappas gitarr så åkte jag,Hanna,Nicole,Max och Fia till 360 där kaoset väntade...
   Jag vet inte riktigt hur det började..Men det slutade i tårar, en massa prat, men ingenting blev riktigt utrett kände jag, total kaos med andra ord!! Men som vanligt när det börjar bli för jobbigt för mig så ville jag bara fly, så jag och Hanna åkte hem efter en stund.
   Idag väntas det fest hemma hos Sandra, får se hur mycket kaos det blir idag då..Hoppas bara det inte blir nånting alls..
Hur har eran helg varit än så länge?





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0