Löneshopping !

Idag har jag gått runt på stan mina kära vänner och shoppat!! Jag som hatar att gå på stan, men idag så hittade jag en massa saker jag behövde.
Jobbade ju bara från 7 till 14 idag, riktigt skönt att få sluta tidigare någon dag liksom. Och så när jag kom hem till mamma så såg jag att dom skulle äta kasslerlåda, usch!! vem äter det liksom? Så jag beställde thaimat istället, vilket var oerhört gott, men nu är jag riktigt mätt..
Orkar inte ens fota det jag har shoppat idag, så jag skriver det istället:
- En bh från H&M, 199:- (en sån där bh med tyg som hänger ner, vet inte vad dom heter)
- Ett par skor från Skopunkten, 149:-
- Dream matt mouse fondaution från H&M, 98:-
- Puder från H&M, 49,50:-
- Svarta shorts från H&M, 99:-
- En blå kajal till mamma från H&M, 29,50:-
- Lösögonfransar från H&M, 39,50:-





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0