Man blir ju bara matt...

Ja, jag blir iallafall bara matt...Och jätte trött på mig själv och min kropp..Varför kan inte allt bara fungera precis som det ska. Nej allt ska bara skita sig för mig.
Jag har, som ni flesta vet, haft jätte ont i min handled sedan i söndags. Jag trodde att det var pga jag har ju brutit den för 9 år sedan och trodde den var lite överbelastad, lite öm sådär..
En annan sak är att jag har rasat i vikt. Ställde mig på vågen igår, vägde 54kg, inte okej!!! Min normalvikt ligger på ungefär 67-68 kg. Så jag ligger ju inte ens i närheten..Och så blir jag ju extremt snurrig ibland..
Så imorse ställde jag klockan på "mycket tidigt" och hoppade på lidingöbanan för att åka till Lidingö Sjukhus på morgonakuten...Där träffade jag Gunnar Darin, och han kollade igenom mig.
Armen sa han var troligtvis en arbetsskada och rekommenderade att jag inte ska bära tunga saker. Inte ens ett lass brickor. Egentligen tyckte han att jag skulle sjukanmäla mig både idag och imorgon, så armen får vila. Det är det enda som han kunde hjälpa mig med på armen. Han sa, ät Ipren eller Ibumetin och vila armen, blir det inte bättre borde du byta jobb och börja hos en sjukgymnast.
Det andra tog jag blodprover för, 3 rör blod blev det...Så nu måste jag bara sitta hemma och vänta på provsvaren, hoppas det visar något bra iaf..
Nu ska jag nog göra mig klar för att åka till jobbet. Tar nog ett tidigare tåg så jag kan diskutera lite med bossen idag om att inte få göra tunga lyft och eventuellt sjukanmäla mig imorgon.
Hur ser eran dag ut?




Postat av: Tilda

Oj vad jobbigt, hoppas handleden blir bättre! Min dag är tråkig, jag har inget att göra för tillfället. Men det löser sig nog :)

Datum: 2009-08-06 | Tid: 14:35:36
URL: http://baraforatt.blogg.se/
Postat av: daniela

härligt blogg, allt bra ?:)

Datum: 2009-08-06 | Tid: 21:30:37
URL: http://daanielab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0