Sverige längsta söndag!!

Idag har det nog varit Sveriges, om inte världens längsta söndag för mig!!
Jobbade först 7-14 vilket iofs gick riktigt fort. Var själv från tio i sju till tjugo över sju på resturangen, vilket var riktigt läskigt..Vill aldrig göra om det.
Efter jobbet väntade jag in Max och Fia som skulle plocka upp mig. Vi åkte hem till ön för att plocka upp Hanna och Tim då vi skulle skjutsa Tim till Arlanda för han skulle åka hem efter helgens besök i Stockholm. Vi stannade först till på Sabis för att Hanna skulle hämta ut sitt paket hon hade beställt på Ellos.
Sen åkte vi till Elgiganten för att jag skulle byta min DVD jag köpte vid löning då den inte längre vill läsa USB-minnet. Så vi fick en ny. Riktigt bra. Håller på att installera den nu för att se om den lirar.
Efter vi lämnat av Tim på Arlanda åkte vi först till Vallentuna för att hämta några kartonger som i sin tur skulle lämnas på Strömma hos Max pappa. På vägen stannade vi till vid Tekniska där vi skulle plocka upp mina kusiner som ska sova över hos mamma för att dom ska till Eastman (eller hur det nu stavas) i Odenplan..
Men nu efter många timmar i en och samma bil så är jag äntligen hemma. Jag har riktigt ont i min handled också. Bröt ju den för 9 år sedan och nu har den börjat spöka igen. Tror jag har någon typ av inflammation. Kanske dags att gå till läkaren? Men men, snart är det ju semester, jobbar bara denna vecka ut sen väntar 2 veckor semester, can't wait!!
Hur har eran söndag varit?





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0