Då var den ÄNTLIGEN klar!

Igår efter jobbet åkte ju jag och Hanna, som dom flesta kanske vet, till Tungelsta för att tattuera oss. Resan dit gick inte som planerat. Pendeltågstrafiken blev inställd precis när vi satte oss på pendeln. Men som tur var så var ju hannas vän Mange på väg hem från jobbet, så han plockade upp oss. Ännu ett stort tack till honom!!
Efter vi var klara där så åkte vi till vippan för att visa upp våra nya gaddningar. Säger ju bara en sak, jag och hanna kommer nog aldrig mer gå till vippan nyktra. Eller alltså, ni fattar vad jag menar? För guud vad människor är störda,tröga och allmänt koko när dom är stupfulla. Vad man än säger så går det in i ett öra och ut genom det andra.
Men nu tänkte jag visa våra gaddningar, so here it goes!
You know you love me, XOXO!

HÄR ÄR DÅ MIN!

OCH HÄR ÄR HANNAS!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0