Dagen före dopparedagen

Ja, idag är det verkligen dagen före dopparedagen. Men det har inte märkt på jobbet iallafall. Det har varit typ hur lugnt som helst. Ganska tråkigt om ni frågar mig, det finns ju liksom ingenting att göra. Men jag har gått runt med ett riktigt smile på fäjset och njutit av att från och med idag är jag ledig tills nästa vecka, riktigt skönt ska det bli att slippa tänka på jobbet.
  Efter jobbet mötte jag upp systeryster då vi skulle inhandla Jasmines julklapp. Galet mycket folk som stressar runt i sista minuten, och det känns riktigt jobbigt att jag också var ute i sista minuten. Jag brukar vara klar med alla julklappar flera dagar innan julafton, om inte veckor. Men nu är iallafall alla klappar klara.
Så ikväll blir det myskväll, äta massa snacks, dricka vin, spela bingolotto och klä julgranen, hur mysigt som helst jue.
Hur ska ni spendera eran "Dag före dopparedag"?


För nästan precis ett år sedan var det Dixie som blev mamma. Nu ett år senare har hon blivit farmor, hennes son Bill har nämligen blivit pappa. Hur mysigt är inte det lagom till jul?






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0