Dan före dopparedan + löning imorgon = kaos?

Ja, som vi alla vet så är det ju dan före dopparedagen imorgon. Men denna dag är det ju även löning för dom flesta, även mig. Så jag räknar med total kaos på jobbet. Jag själv måste ju ut i sista minuten efter jobbet för att gå till BR-leksaker och köpa Jasmine julklapp. Sen hitta en bankomat med inte alls någon kö för att ta ut pengar. Suck säger jag bara.
Men imorgonkväll kommer det vara mysigt. Hela min familj ska klä julgranen, äta julskinka, dricka gott och spela bingolotto. Detta är något som vi gör varje jul. Flera i min släkt gör också det, det är som en liten tradition i vår släkt tror jag. Tror inte ni det?
Har ni några planer på dan före dopparedagen?





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0