I'm baaaaack!!!

Tjohooo alla glada. Jag är tillbaka nu! Woohooo!!! Hur mår ni egentligen? Jag mår faktiskt bra. Jag har verkligen behövt denna extremt långa bloggpaus. Den har jag verkligen uppskattat.
Men nu är det alldeles för många som tjatar på mig om att jag måste börja blogga igen. So here it goes!!
Ja vad har hänt under denna bloggpaus i mitt liv? Hmm..mycket och ingenting må jag säga..
  Kommer inte ta nånting i detaljer. Men i det stora hela iallafall, och det är ju bra, eller hur? Herregud, vart ska man börja? Vad skrev jag sist? Hahah, inte lätt det här alltså.
Men då kör vi. Jag kan ju säga att jag inte fick den där lägenheten jag var och tittade på.Någon annan idiot tackade ja, lite för snabbt tror tycker jag iaf. Men lyckan kommer och lyckan går.
Jag har även lyckats ligga sjuk med luftvägsinfektion. Inte kul, blev sjukskriven ifrån jobbet. Skönt, men ändå tråkigt med tanke på hur mycket pengar man förlorar.
  Jag har fått en ny hat-person på jobbet. Usch, tycker verkligen inte om henne. Mår illa bara hon tittar på mig. Och det är ju inte så bra, eller hur? Saknar att ha Emma med mig på frukosten. Allt gick så himla smidigt då. Jag behövde inte göra två jobb liksom. Jag kunde koncentrera mig på en sak i taget istället för sjuttontusen saker. Men vad ska man göra liksom? Inte mycket, för på mitt jobb så har man tydligen inte nånting att säga till om. Vill verkligen ha ett nytt jobb. Jag hoppas på att det nya året kommer med ett. Det är mitt nyårslöfte iaf. Att byta jobb!! Någon som vet ett jobb som finns ledigt redan nu?
  På torsdag, då smäller det!! Då åker vi ut till havs igen mina kära vänner. Då är det dags återigen för en Mondaybar-kryssning, tjooohooo!!!! Längtar,längtar,längtar!! Kommer bli kung. Tycker det är riktigt kul att partykungen Danne ska med, detta kan sluta hur som helst.
Så på torsdag, Mondaybar Lucia Cruise, here we come!!
Nu måste jag nog återgå till mitt. Men jättekul att ni vill veta att jag lever kära läsare. Saknat er lite och era söta kommentarer.
You know you love me, XOXO!




Postat av: Anonym

yes du är tillbaka... Vi har saknat dig.

Datum: 2009-12-08 | Tid: 19:09:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0