Imorgon är det en fullspäckad dag.

Ja usch, när jag tänker efter på allt jag ska göra imorgon så förstår jag inte riktigt hur jag ska hinna med allt?! Ni tycker säkert att det inte är så mycket, men det finns alldeles för lite tid för att jag ska hinna tycker jag, skulle typ behöva minst en och en halv dag för allt.
Så morgondagens planer ser ut såhär:
- Jobba 7-16
- Äta middag
- Åka till Tungelsta med Hanna och tattuera oss båda två.
- Dra till Sandra eventuellt och hämta min halsduk som bör ligga i hennes karls bil, hoppas jag på iallafall.
- Måste åka till vippan och ge Dj:n en låt som jag lovat att ta med mig. Och självklart visa upp tattoon :)

Ja, imorgon kommer ni som träffar mig, ni kommer få se en mycket stressad Daisy, och antagligen helt hyper på kaffe, för det är något som jag kommer behöva imorgon om jag ska orka med allting. Wish me luck!!
You know you love me, XOXO!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0