Imorgon smäller det!!

Yeeeees!!!! Imorgon smäller det! Tjohoo. Dagen som vi alla har längtat efter kommer att slå in imorgon kväll!
För imorgon vid denna tid kommer lilla Daisy och en himla massa annat folk på Silja Galaxy resa en 24 timmars kryssning tillsammans med Monday Bar.
Dessa kryssningar har jag åkt på tre gånger detta år. Det är galet. Det går inte att beskriva hur kul det är på dessa kryssningar. Det är ingenting emot vad en vanlig kryssning är, det är mycket mer galet, mycket bättre musik, mycket roligare människor, mycket bättre stämning. Allt är bättre än vad en vanlig kryssning har att erbjuda. Jag uppmanar alla som vill se på en riktigt hejdundrande fest ska verkligen åka på nästa Mondaybar-kryssning som är nångång i höst. Tror det är någon gång i mars, men kan inte lova något.
Nu ska jag återgå till mitt och vänta in Hanna och Ronnie som ska komma och muwsa lite med mig, tillsammans med en massa Greys avsnitt och coca-cola.
You know you love me, XOXO!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0