Inte mitt fel den här gången.

Ja, det är inte mitt fel den här gången för att jag inte har uppdaterat på länge. Men vi var ju som sagt på kryssning i torsdag-fredag, sen gick vi ut och festade vidare. I lördags fyllde Hanna år och i söndags så låg jag typ och sov, för att kurera mig. Sen i måndags när jag försökte få igång min dator så kom jag inte ut på Explorer, det ville helt enkelt inte. Och det vill fortfarande inte funka, måste verkligen köpa mig en ny dator. Men hur ska jag ha råd med det?, köra på avbetalning kanske? Sen vill jag säga upp mitt 3 bredband, det är ju värdelöst. Kommer skaffa fast bredband så fort min bindningstid har gått ut.
  Idag har jag iallafall jobbat, 7-16. Gick relativt bra, trots kaoset som var. Malin kom inte in vid 10, utan hon skulle komma vid 14 och nästa person började inte förens 12. Sen var inte chiefen där, utan han kom vid 11 typ. Det var grymt mycket människor och jag slog ett säljarrekord, mitt eget dock, men ändå. Just nu ligger rekordet på lunchrushen på lite mer än 3600 kronor. Är man bäst så är man, kan inte hjälpa det liksom, haha!!
  I helgen så har jag och Hanna planerat in en vit helg, vi behöver kurera oss lite känner vi, lägga alkoholen på hyllan där den hör hemma ibland. Så då ska vi resa en tripp till Tungelsta efter jobbet och tattuera oss!! Hanna ska göra en varsin rosett på varje vad och jag ska äntligen göra klart min jäkla blomma. Bättre sent än aldrig, eller hur?
Men jag ska försöka omformatera min dator imorgon tänkte jag, är så himla slut i kroppen så jag kommer sova hos mamma, orkar inte gå hem och upp för alla jäkla trappor. Så nu ska jag lägga mig i ett bad och sen mysa ner i soffan och kanske slänga på en bra film eller nått?
Hoppas eran dag har varit bra.!
You know you love me, XOXO!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0