Måndag igen..

Ja suck säger jag bara! Jag hatar verkligen måndagar. Det är nästan värre med måndagar än söndagar. På söndagar har man bara jätte mycket ångest för att man ska jobba dagen efter och att man inte har tagit ut hela helgen som man borde ha gjort. Sen på måndagen, då är det oftast kaos på jobbet. Ialla fall på mitt jobb. Som idag. Jobbade 7-16, precis som vanligt. Och nu under julrushen så har det varit folk hela tiden. Det har dock inte varit mycket folk hela tiden, men vi fick typ aldrig en lugn stund, jätte jobbigt!! Men imorgon är det en ny dag, sen så jobbar jag ju bara fram tills onsdag, sen är jag ledig fyra dagar, riktigt skönt!
Har ni det också jul-jobbigt på erat jobb?




Postat av: fia

Jajamensan. Folk hela tiden =P inte en lugnt stund =P

Datum: 2009-12-21 | Tid: 18:31:44
Postat av: Danne

FEST!!!

Datum: 2009-12-23 | Tid: 15:17:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0