Snart är det jul!!

Ja herregud, det är verkligen julafton om 4 dagar!! Helt sjukt jue!!! Och jag har fortfarande två julklappar till att köpa. Kommer springa runt som en irriterad jojo på onsdag efter jobbet och leta som en tok. Eller kanske inte. Måste till BR-leksaker och köpa något till Jasmine, för mammas julklapp har jag nog redan fixat. Den är inte så mycket stress på den. Men vad ska jag köpa till en sexårig flicka som älskar rosa? Hmm, kommer nog inte bli så svårt. Får springa till den avdelningen i butiken som har mest rosa så hittar jag säkert något bra.
Har ni handlat alla era julklappar?

Dagens bild: Jag från i somras, tänk om man kunde ha så ljust hår igen! Saknar verkligen mitt vita/blonda hår!!!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0