beklagar den dåliga uppdateringen..varning för jääätte långt inlägg!!




jag ber om ursäkt för att jag inte skrev nånting igår...hade helt enkelt inte tid bara...
min helg har varit fylld av händelser så det inte är sant...i fredags händet inte så mycket..jag,hanna och nicole var ju i täby under dagen, åkte sedan hem till mig och lagade middag, sedan tittade tilda in, så då började vi fixa iordning oss och började blanda groggar...himla gott!!

igår var det ju alla hjärtans dag...jag har alltid varit emot denna dag...tycker det är patetisk att ha en dag då alla blir extra kärleksfulla och tycker livet är toppen...
dagen igår började med att jag och nicole vaknar upp av att dårhuset här hemma började gå igång som vanligt...sen kom mamma inklampandes i rummet och råkade väcka oss...så då gick vi upp...vid 2 tiden begav vi oss emot ropsten för att hämta upp hanna, sedan åkte vi till Lidingö Centrum och köpte blommor...en till Sara och en till "D"..hihi lugn, ni får veta resten strax...
när vi var klara i centrum begav vi oss hem till mig, gick ner till Athen (en resturang här vid mig) och köpte hem mat till oss och hela min familj...efter det var det ju bara att börja fixa sig igen inför kvällen, så jag hoppade in i duschen, sen letade vi fram kläder...jag lockade hannas hår igår, det blev himla fint tyckte vi..kul att hanna för en gång skull hade en frisyr =) ingen av oss brukar ju ha det direkt...
under allt sminkande och hårfixande och drickande får man ett samtal som handlar om ens väns närstående som gick bort igår morse...vi alla fick panik, ökade takten på att bli klara och begav oss till sara där denna vän skulle befinna sig...vi alla visade stöd till denna person, även fast vi inte pratar längre typ...man har ändå varit vänner så pass länge att det spelar ingen roll om man inte pratar, man visar sitt stöd iaf...tycker jag iallafall...
iaf...kvällen kändes bara som allt började gå utför...vissa personer blir sura pga ingenting, hanna får panik för att hon inte får tag på sin mor, jag funderade för mkt på om jag skulle ge rosen jag köpt till "D", hur skulle han reagera osv...
men till slut så begav sig jag och hanna till viper, linus fick ta blomman så inte "D" såg den, eftersom jag skulle invänta Conny, han ville vara med när jag skulle ge den...
klockan tickade som bara den..kändes som tiden bara rann iväg...och tillslut blev klockan 1 och Conny var på väg från sitt DJ-spelande...klockan blev 01.20 och då var det dags för mig att ge rosen...jag går till garderoben och har nästan alla vänner efter mig för de ville se "D" reaktion...denna reaktion mina vänner var nånting som jag fruktade totalt...eftersom denna person är sån himla diva...iaf va man har sett på hans beteende...iaf, tillbaka till händelsen...
jag står mellan garderoben och baren där "D" befinner sig, har rospaketet i handen och börjar hyperventilera...alla står och skriker åt mig att jag bara ska ge den, tror inte dom riktigt förstod hur mkt jag var rädd för att se hans reaktion...det slutade iaf med att jag får sån panik att jag börjar känna hur jag bara vill fly, så hanna sliter blomman ur min hand ger den till "D" och jag springer ut därifrån i väääärldens panik, kunde knappt andas...på vägen ut hör jag ifrån baren "Tack Daisy!!"...då fick jag ännu mer panik, kom ut till rökrutan där det som tur var nästan var tomt...hade inga cigg, så hanna sprang som en dåre för att hitta det..fick en cigg, jag var i sån panik att jag inte ens kunde tända ciggen...hanna tände den och sa till mig att lugna ner mig...han blev ju glad...det gjorde att jag hamnade i chock...vad hände med den divan han har visat sig vara?
han gillade verkligen rosen, han uppskattade att jag gav honom en meter lång röd ros!! han ställde upp den i baren så ALLA kunde se den...det var jättepinsamt tyckte jag...sen går han förbi när vi sitter vid bordet och ger mig vääärldens leende...jag blir typ tomat i ansiktet och skäms som en jävla dåre...men men...gjort är gjort...som sagt, han gav mig en ros en gång, kanske dock inte med samma omtanke,men det var fortfarande en ros ifrån honom till mig...självklart kompenserar jag detta...

nu är det iaf söndag och jag kommer börja jobba imorgon, usch vad jag inte saknar jobbet...men det kanske är bra att börja jobba...så man gör nånting på dagarna...så dagarna går lite fortare än vanligt...
nej nu ska jag nog hoppa in i ett bad och tänka igenom gårdagens händelser...
hur har eran helg varit? hur var eran alla hjärtans dag?




Postat av: Emelie - EmeliesPlace

Så söt du är som gav rosen till honom Daisy :)

Datum: 2009-02-15 | Tid: 16:20:38
URL: http://emeliesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0