börjar bli bättre



ungefär såhär pigg ser jag ut just nu

idag mår jag faktiskt ganska mycket bättre...är inte 100% frisk för att ställa mig på jobbet och vara trevlig mot en jävla massa människor...det är jag inte så sugen på..så jag blir hemma imorgon också...
idag ska jag och mamma, även Jasmine som är hemma ifrån lekis och dagmamma idag, vi ska åka till Täby centrum för att köpa en jäääkla massa hö och spån till våra småkillar (marsvinen Kalle och Elliot), det ska tydligen finnas någon bra affär där i det centrumet...typ 100 liter hö för 70 spänn eller nått sånt..ganska billigt om ni frågar mig. (och ja Hanna, det va i liter man köper, höet låg i påsar, vi har kollat upp det..det handlade om volymen)
så nu tänkte jag hoppa in i duschen så man ser lite fräsch ut..för just nu ser jag ut som ett vandrande lik...
hör av mig senare ifall jag "råkar" köpa något...
ha en trevlig dag <3





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0