börjar man bli sjuk?



jag,hanna och tilda från i fredags

igår så hade vi det himla roligt...jag och hanna var hemma hos mig och förade bara vi två...hahah det kommer vi lätt göra fler gånger...satt och drack spritgroggar och tittade på när Jasmine spelade teater/musikal för oss...hahaha to serious!!!
idag när jag vaknade så kände jag en otroooolig smärta i halsen...började hosta och det kändes som jag hade tusentals rakblad i halsen, inte okej!!
så idag blir det nog bara att ta det lungt, för på onsdag börjar jag ju jobba!! buhuu, vill inte, vill inte tillbaka dit!!! inte alls!!! usch!!
nej, nu ska jag höra med familjen vad vi har planerat för middag, kanske nått jag kan laga?
hur har eran helg varit?

ps: jag tycker inte om varken max eller pelle längre som ska hålla på
och skämma ut en varje helg inför "D", det är INTE okej!!




Postat av: Evelina

Härlig blogg du har :)

Datum: 2009-02-09 | Tid: 14:59:29
URL: http://evelinagustavsson.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0