en dag i täby ledde till ny frisyr


jag tror jag dööööööööör!!! jag har inget hår kvar!! jag, nicole och hanna begav oss emot täby för lite shopping...där gick vi in på gina tricot, din sko etc...både jag,hanna och nicole hittade fina outfits...jag köpte en rosa klänning, jätte söt...
sen har jag ju sagt att jag måste klippa mitt hår...så jag tog med mig min bild som hade den frisyren jag ville ha..så hittade vi en frisörsalong, där gick vi in och frågade om dom hade tid nu..
självklart hade dom det...jag fick en söt liten bög som fixade mitt hår...han tyckte in om att jag har färgat mitt hår så ofta som jag har gjort..men nu ska ni få se bilden på hur jag ser ut...
påminner ganska mycket om Jenny i "Gossip Girl" eller hur?


vad tycker ni om min nya frisyr?




Postat av: emma

jäääättefin gumman :D <3

Datum: 2009-02-14 | Tid: 01:33:46
URL: http://emloer.blogg.se/
Postat av: oscar

lite kortare än förut du :P men riktigt nice ;)

Datum: 2009-02-14 | Tid: 11:25:06
Postat av: Emelie - EmeliesPlace

Åhh hur fint som helst! :D <3

Datum: 2009-02-14 | Tid: 14:07:04
URL: http://emeliesplace.blogg.se/
Postat av: Sofie

Passar dig grymt bra gumman !!

Datum: 2009-02-14 | Tid: 18:50:57
URL: http://asunshinesconfession.blogg.se/
Postat av: Marika

Himla snyggt!!!!!

Datum: 2009-02-15 | Tid: 22:42:45
Postat av: angelica! <3

hur fint som helst daisy!! :D <3 massar pussar på dig

Datum: 2009-02-16 | Tid: 13:02:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0