en kreativ dag


idag har jag varit ganska duktig tycker jag...jag satt på msn tidigare idag och sa att hennes blogg ser förj*vlig ut...så jag bestämde mig för att göra något åt saken...
så jag började fiffla lite i photoshop och till slut så fick jag fram en bra header till henne och även bytte färger osv i hennes blogg...
när det var klart ville även petra ha min hjälp..och nu när jag var i form så gjorde jag självklart det...jag kan lägga upp headerna jag har gjort till mina damer så ni får se...


här ser vi headern jag gjorde åt hanna...vill ni se hela hennes blogg så gå in här


här ser vi headern jag gjorde åt petra..vill ni se hela hennes blogg så gå in här




Postat av: Fia

Du kan få fixa min blogg också =P när du känner för det...för min är KATASTROF!!! och jag fattar ingenting av hur man gör om den =P

Datum: 2009-02-11 | Tid: 22:00:22
URL: http://fiiaahhs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0