en seg torsdag



hoppas Hanna kryar på sig tills imorgon

idag är det torsdag...dagen före fredag...imorgon kommer det bli viper som vanligt...och hanna är sjuk, det är inte okej...för om hon är sjuk imorn, eller iaf har feber så kommer inte hon hänga med, och det är inte heller okej...för jag behöver ju hennes stöd eftersom jag har lagt ner "D" och hon har lagt ner sitt...
igår fick jag reda på att mina kusiner Emelie och Angelica ska spela in en låt som två har skrivit idag i en studio i deras skola...jag tycker det är jätte kul att dom ska göra det...så igår bestämde sig Emelie och jag att vi tre ska också spela in en låt...så emelie ska skriva musik och sen ska vi alla tre skriva text...så jag började med en liten text igår, så emelie och angelica ska få titta på den och höra vad dom tycker..
nu ska vi se om det blir nån middag idag...får pröva skriva lite senare..om jag har nån tid...
har ni haft en bra dag?




Postat av: Hännys

haha riktigt risiga tjejer på den bilden må jag säga! jag hoppas också jag blir frisk, fast jag kanske blir mirakel frisk, kommer knapra tabletter:P hihihi jag vill inte sitta hemma, dont like!

Datum: 2009-02-19 | Tid: 18:17:52
URL: http://matthetensblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0