första dagen på heltid



kan inte bara denna snö försvinna?!

ja från och med idag har jag som sagt börjat jobba heltid igen sen efter sjukskrivningen...idag skulle jag jobba 11-19...det va faktiskt jobbigt...kände det efter rushen och det var ca 2 timmar kvar tills jag skulle få min rast...
mitt knä vill verkligen inte samarbeta när jag bara står  rakt upp och ner...men efter min rast så bad Jessica mig att fixa hennes grejer hon behöver göra innan hon börjar räkna..så jag började med det...och då kom Anna och fråga mig ifall jag inte kunde räkna åt Jessica ist så fick jag gå hem sen när jag var klar...
jag gjorde självklart det, för det betydde ju att jag fick sätta mig ner i nån timme eller två...istället för att stå upp och ta emot beställningar...så jag satt inne på kontoret och räknade...sen när alla papper och dator skulle fyllas i fick jag black-out...hade totalt glömt bort vad och var man skulle fylla i alltihop..men då kom Jessica som skulle fixa alla rikskuponger...så det löste sig tillslut...
nu sitter jag här hemma i soffan och tittar på 2 ½ men...ska bara slappa framför datorn och tv:n ikväll...
hur har eran dag varit?




Postat av: Emelie - EmeliesPlace

I hate snow right now :P

Datum: 2009-02-24 | Tid: 17:05:26
URL: http://emeliesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0