fredag igen...


idag är det fredag, och jag har haft det en helvetes dag på jobbet idag...det har varit så himla mkt folk och så himla mkt att göra...
jag va lös idag så jag kunde hålla koll på dom nya tjejerna och vara växel, fylla på saker, och även backa upp alla som står i kassorna...det va inte okej!!!
ikväll blir det viper, som vanligt, kommer aldrig tröttna på det där stället tror jag...kanske om några år då man blir äldre och alla nyblivna 18åringar blir yngre...
nu är jag hemma och sitter i sängen och håller på och byter om...jo juste!!!ni ska få se en bild på min pappa, han råkade ut för en olycka idag på jobbet...haha han ser inte okej ut...jag blir illamående bara titta på honom...inte för att vara elak, men det ser ganska äckligt ut...


han fick en klinkerbit i ögat idag...ögat började blöda!! jag skulle ha fått panik!!
hur hade ni reagerat?




Postat av: Emma

Fan vad äckligt det ser ut!

Datum: 2009-02-27 | Tid: 20:06:03
URL: http://emloer.blogg.se/
Postat av: bella

Snygg blogg!

Datum: 2009-02-28 | Tid: 11:54:14
URL: http://bellablogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0