idag skulle han blivit 82...


iår är det 10 år sedan min morfar dog...idag var hans födelsedag, han skulle ha blivit 82 år idag...kan fortfarande komma ihåg dom stunderna vi hade tillsammans med morfar...dom tiderna saknar man...när man ringde upp morfar och frågade om man fick komma ner till honom...för då vet man att det väntade glass och läsk...himla muwsigt!!
eller när  han ringde och frågade om man kunde gå och handla till honom, eftersom han inte orkade det själv...självklart gjorde man det eftersom man alltid fick en slant att köpa godis för eller nått annat kul...
som sagt...jag saknar min morfar och den tiden vi hade då...men det är inget man tänker på direkt varje dag...kan komma lite återblickar ibland...som idag, när mamma frågade vad det var för datum och kom på att morfar skulle fyllt år idag...

idag har jag varit på jobbet...jag va Service manager idag...har inte varit det på länge och det känns verkligen bra att vara den som bestämmer ibland..hihi...nu tänkte jag hoppa in i duschen och sen lägga mig i sängen och titta på filmen "Hairspray" som jag har laddat hem...
har ni sett filmen "Hairspray"?







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0