idag är det fredag



idag ska jag träffa hanna, för idag är hanna frisk =)

idag har är det fredag, jag har precis kommit hem ifrån jobbet...nu ska jag snart hoppa in i duschen lite snabbt, så fort pappa är klar i badet...sen ska jag ta fram kläder jag ska ha på mig ikväll...tror jag kommer byta om här hemma...sen sminka mig kan jag nog göra hos mr and mrs fia =) hahaha...
när jag är klar bär det av emot sollentuna, där förfesten inför kvällen ska vara...där väntas det alkohol och singstar för hela slanten...hahah max och alla andra hatar när jag sjunger singstar emot dom, jag bara vinner hela tiden...men va tror dom, det är ju på "lätt" och så är det schlagerlåtar, det är väl inte undra på att man vinner? haha...nu har jag inte tid att skriva något mer, måste stressa upp mig lite nu, så jag kommer iväg någon gång...
hur ser eran fredagskväll ut? blir det singstar för er också?





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0