idag är det fredag!



nu är jag redo för lite sjukgymnastik

wohoo idag är det fredag...ännu en fullspäckad dag för min del...
om ett litet tag ska jag åka till sjukgymnasten och träna i en timme...får se hur mycket hon sliter på mig idag...det blir bara tyngre och tyngre för varje gång nu, galet jobbigt!! men det lönar sig alltid i slutändan..

när jag kommer hem ska jag packa ihop mina nya skor och lite annat för att sen bege mig in mot den stora staden där jag ska möta upp Hanna...vi ska gå till nån tygaffär och köpa tyg, sen ska vi hem och sy...får se hur detta går...hihi!!
efter det ska vi laga middag hos hanna och bara ha det mysigt...när kvällen/natten närmar sig blir det utgång såklart...
får se ifall jag hinner skriva något senare...
hur ser eran fredag ut?






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0