Idag ska jag träffa min vän




just nu sitter jag här hemma och gör absolut ingenting...jag funderar på om jag ska lägga i min vita tvätt i tvättmaskinen...behöver verkligen tvätta...
kl.12 ska jag som sagt vara hos sjukgymnasten, ska nog be henne ta det lite lugnt med mig idag, med tanke på det som hände härom natten....kanske inte är så bra att ta i så mycket idag då, nu när läkaren bad mig vila och ta det lugnt i några dagar...
när jag kommer hem så ska jag hoppa in i duschen, sen byta om från träningskläderna till nått annat...senare vid fyra tiden ungefär ska jag åka in till stan för att träffa Hanna...jag saknar henne så himla mycket, och nu när hon är "ledig" ifrån skolan så passar det utmärkt att vi ses tycker jag, vad vi hittar på återstå att se...vi kommer nog gå till en skoaffär iaf och titta på några skor =)
nu ska ja tvätta...hörs senare <3





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0