måndag = första dagen på jobbet efter operationen


 


såhär ser man ut på jobbet..ingen vacker syn!


jahopp..idag är det måndag och jag har jobbat idag...usch vad jag inte har saknat jobbet, inte någonstans alls!! dagen började med att jag gick upp vid 9..hoppade in i duschen och fixade mig, vid 10 åkte jag emot jobbet...
bytte om och satte sedan igång vid 11...jag trodde jag inte skulle komma ihåg hur man gjorde, men det är klart jag gjorde...och var lika snabb som vanligt..
efter rushen skickade anna (min chef) mig till systembolaget eftersom patrik (resturangchefen på Centralen) fyllde år...så jag sprang eller haltade mig upp dit och köpte en flaska rött vin..sedan var det bara ner igen och börja jobba igen...när jag kom tillbaka vid ungefär 13.15 så kände hur mitt knä började krampa..den ville inte samarbeta idag, inte nånstans...men det var bara bita ihop 1½ timme till...slutade kl. 15 idag och då tackade jag för mig,stämplade ut, plockade med mig min mat och sedan åkte jag hem..
nu är jag hemma och är helt slut, har extremt ont i knäet...och jag fick reda på att "äcklet" på jobbet kommer ta över anna som resturangchef då anna ska försvinna eftersom hon ska kläcka ur sig en liten bebis...jag kommer INTE jobba kvar där om han ska ta över anna..då kommer jag få fnatt!! det är inte okej!!!
men men, får väl höra på ICA ifall dom kan anställa mig om typ 1 månad, bryr mig inte om det blir deltid, bara jag slipper mitt jobb med "äcklet" som resturangchef...
hur har eran dag varit?






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0