min fredag



självklart skulle vi sjunga för ena personalen som fyllde år...vad gör inte stammisar för sina bartenders =)

min gårdag var en mycket trevlig kväll...kvällen började med en liten tjejmiddag hos hanna tillsammans med hanna,carro,petra och nicole...väldigt trevligt tyckte jag vi hade, vi gjorde tacos, drack vin och satt och pratade...vi var mycket sofistikerade tyckte vi...strax innan vi skulle åka kom även lilla sandra, kul att få träffa henne igen tyckte jag, det var alldeles för länge sedan...
vid ungefär 9 tiden hoppade vi in i "gula faran" (nicoles lilla audi) och begav oss emot fridhemsplan..men på vägen så råkade vi ta fel avfart, eller rättare sagt, vi körde helt fel...så det blev en liten roadtrip till västberga för att sedan vända och åka tillbaka på essingeleden....men det är ju alltid kul, vi hade våran lilla allsång i bilen och hade det jätte kul..
när vi kom till fridhemsplan och natten närmade sig blev vi allt mer fulla och allt mer partyglada...jag fick en liten attack i bröstet, men det gick över ganska fort, så jag satte mig ett litet tag och bara vilade...drack vatten och sen var jag redo för att dansa igen..
när det var dags för hemgång så ville jag och hanna ha donken såklart, och vi bytte från lilla menyn till Big Mac för en gång skull...det ångrade vi kan vi ju säga, usch vad illa vi mådde sen...om vi äter det idag så kommer det lätt bli cheeseburgare för hela slanten..
just nu sitter jag hemma hos hanna och vi ska börja bege oss hem till mig där vi ska laga en supergod middag..så jag kommer kanske skriva nått mer sen...eller kanske inte..
hoppas ni får en trevlig lördag <3



här bjuds det på lite mer vimmel ifrån igår





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0