min onsdag..





idag är det onsdag, jag har jobbat idag med...usch vad jag inte tycker om mitt jobb!! jag vill verkligen byta jobb..klarar inte av vissa personer på jobbet..och att en viss person ska ta över som resturangchef får mig bara att vilja säga upp mig på en gång..
nu är jag hemma och ska nog höra med föräldrarna ifall det blir någon middag idag...inte för att jag är hungrig direkt, men ska väl försöka få i mig nånting iaf...
snart är det fredag, och då vet vi ju alla vad som händer, men jag vet inte om jag har lust längre..med tanke på att jag har beslutat mig för att länga ner "D" så då kommer de ju bli svårt att se honom också...men men, det löser sig säkert...har ju hanna som stöttar mig...
skriver kanske mer senare, nu ska jag ställa mig och diska..
hur har eran dag varit?





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0