mycket tankar runt en och samma person...inte okej!



jag och nicole för ganska länge sen

min helg har varit ganska bra tycker jag...igår så fick jag lite beslutångest när det gällde klädval inför gårkvällens outfit...hoppade in i duschen vid fem tiden..efter det så hade jag ca 1 timme och en kvart på mig att bli klar tills nicole skulle komma och hämta upp mig...och jag tyckte jag hade jätte lång tid på mig...men inte alls, när klockan slog halv sju så stog jag tills slut med min outfit på mig, men utan smink i ansiktet eller en frisyr i håret...
som tur var hade inte max och fia kommit hem än iaf...så jag fick lite extra tid på mig att bli klar...vid kvart över sju hoppade jag och nicole in i "gula faran" och åkte in emot stan där vi skulle hämta upp carro,hanna och linnea...sen skulle vi hitta till sollentuna...och alla vi fem är totalt värdelösa märkte jag igår att hitta dit ifrån stan...det behövdes verkligen fem hjärnor för att få "gula faran" till sollentuna...efter många om och men kom vi äntligen fram till max och fia..där dracks det, lyssnade på musik, ingen singstar dock...max orkade inte med singstar igår..hahaha.!!
kvällen slutade såklart på viper...där fick jag en tankeställare...jag har ju beslutat mig att lägga ner "D", och om det verkligen ska gå så måste även han sluta hålla på som han gör...det räcker med att han existerar liksom...att gå förbi och "ta på en" (typ, smeka en på armen, peta en i magen osv) det hjälper inte så mkt till att jag verkligen ska lägga ner honom...och sen väntar ju även den stora kryssningen den 12 mars, där även han kommer åka på...detta vet jag inte hur det ska gå, eller hur det kommer sluta...kan bara säga en sak...jag älskar 118 100!! älskar deras råd...sen ska man ju inte lita så mkt på dom, men dom skriver oftast det man vill höra...
idag ska jag inte göra så mycket, typ bara sitta hemma och deppa för att det är söndag och att man måste jobba imorgon...imorgon kommer jag börja jobba 11-19...får se hur detta kommer gå...klarar jag inte av detta så måste jag be min läkare att sjukskriva mig på deltid igen...
nu ska jag höra med mor min om vad vi ska äta för middag...
hur har eran helg varit? har det hänt något kul?




Postat av: petra

det är inte okej eftersom du mår dåligt av det .. finns för många tankar och funderingar som man inte kan få fram en bra svar till och det är inte okej ! förhoppningsvis så blir det bättre med tiden .. men det finns ju fortfarande två problem eftersom "D" verkar tycka någonting när det kmr till dig .. dessutom eftersom det snart är kryssning men som sagt det som händer på båten stannar där .. men vad är du villig att utsätta dig själv för ... som jag sa till dig tidigare , jag skulle släppa loss och ha kul men det kmr endast göra det svårare sen.



gumman du sitter verkligen i en svår situation <3

Datum: 2009-02-23 | Tid: 17:35:18
URL: http://partypiiinglan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0