och så var det lördag..



min gårdag var ganska lyckad faktiskt...allt började med att jag åkte hem efter jobbet, hoppade in i duschen, bytte om till kvälls-outfit, sminkade mig och fixade håret...
sen hoppade jag på lidingöbanan och i bodal hoppade även Oscar på..vi skulle bege oss till Max och Fia i Sollentuna..när vi kom fram till sollentuna, och var precis utanför max och fia så kom de lyckliga tu...dom skulle till systembolaget och inhandla vin...tur var väl det, för oscar ville ändå ha öl...
när vi kom hem till max och fia så dracks det drinkar, sjöngs singstar och hade det trevligt...sedan bar det av till viper..där dansades det och sjöngs för fia osv...ni vet, det gamla vanliga...
nu ska jag hoppa in i duschen, sen åka till brevik och hämta ut nått paket som har kommit...ikväll blir det viperroom igen, ska nog åka till max och fia idag också innan...men vi får se.
hur ser eran dag ut?





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0