onsdag

idag är det onsdag och idag har jag jobbat...började kl.11 och läste på schemat att jag skulle stå i pommes frites idag..blev inte glad kan jag säga..tycker inte om att stå där...blir så himla enformigt..och inte får man prata med några gäster heller för den delen...
men iaf...skulle sluta kl.19 idag men fick gå vid halv 6 tror jag klockan var...så då gick jag ner och bytte om och sen åkte hem till Hanna...
så nu sitter jag här hemma hos Hanna med Oscar och Nicole...oscar ska äta mat...och hanna ska få sy mina foffar...så vi måste mäta mina ben osv...
ikväll ska vi till viper...med tanke på att dom har extra öppet idag med tanke på att det är sportlov...så nu ska jag byta om och sen ska vi börja sy foffarna...
ha en trevlig kväll <3





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0