så blev det lördag..

min gårkväll var riktigt lyckad...kvällen började hemma hos mig tillsammans med hanna och nicole...vi gjorde inte så mycket, förkrökade ingenting...hanna va jättebakis från i torsdags på Harrys och jag var supertrött efter dagen på jobbet, så vi orkade bara inte...Nicole kom ju lite senare eftersom hon åt  middag med sin familj...
vid 9 gick vi ner till lidingöbanan och begav oss emot viper som vanligt...när vi kom dit dracks det cider, dansades och lite till...när max och danne kom så fick vi se deras nya tattueringar...dom var jätte söta...dom hade tattuerat in en varsin smurf, danne hade "gammel-smurfen" och max hade någon annan, såg inte riktigt vilken det var, men dom var söta iaf...
   under kvällen som gick fick en kille på dansgolvet nått jävla ryck att han skulle ta tag i mina lår och lyfta upp mig på dansgolvet när jag skulle gå förbi för att gå och sätta mig vid vårat bord, det var inte okej!!! vad fan tänker killar med egentligen?! jag har ett nyopererat knä förihelvete!!! blev så himla arg...tackar hanna tuuusen ggr om att hon smällde till honom, trots att hon höll på att bryta handleden, då vet man ju vilka som ställer upp i vilken situation som helst =)
   idag blir det nog viper igen...jag försöker just nu få tag på hanna och ska höra hur vi ska göra innan...ifall jag ska åka till henne idag innan så vi kan sy klart mina foffar...hon har sytt en nu och måste se hur den sitter på mig...ifall den behöver vara större eller nått sånt...
hur ser eran dag ut?


älskar dig, genom eld och vatten <3




Postat av: Hännys

ja han var ett pucko, han var på hela kvällen! ville slå han på riktigt, men jag fick sån jävla panik när han lyfte upp dig sådär, tänk om han bara hade släppt, alltså så du ramlat! jag bara slog på han så han skulle släppa! det kändes nog inte så värst, men vad fan! sen angående foffisarna, tror nog att den kan vara lite stor, men det finns mkt tyg, och idag kommer vi göra på mitt vis:) eftersom du kommer komma hit! mkt bättre! ;P Pusselipuss snuttan, älskar dig! <3<3

Datum: 2009-02-28 | Tid: 15:42:04
URL: http://matthetensblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0