trög kväll


igår hade jag väldigt trevlig ute med mina vänner..kvällen började ju först hos fia och max..det är inte bra att sitta och titta på film några timmar innan man ska ut, för man tappar bort tiden...
jag tittade på klockan igår medans vi tittade på film och fick panik när jag såg att den var 19.45 och ingen av oss hade börjat fixa sig inför kvällen
jag tror inte nån av mig,max,fia eller petra var speciellt taggade igår för utgång...vi höll på att somna medans vi gjorde iordning oss och jag och petra hade huvudvärk typ hela kvällen också..
idag har jag också ganska ont i huvudet, vem vet, jag kanske börjar bli sjuk? får hoppas att det inte är så, har inte tid eller lust att vara sjuk just nu...
nu tänkte jag hoppa in i duschen och fräscha upp mig lite iaf...eftersom vimmelbilderna från helgen inte har kommit upp än så bjuder jag på lite bilder från i fredags..

 

 
fråga mig inte vad vi gör på bilderna, jag har ingen aning!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0