varning för långt inlägg


min gårdag var heeelt galen...dagen började med ett besök hos sjukgymnasten kl.12...sen var det hem, duscha, fixa sig osv...sen bar det av emot city med oscar där vi skulle möta Hanna...
väl där inne så tyckte jag det var dags att inskaffa ett par nya skor och ett nytt partylinne...himla bra blev det...emot kvällen träffade en massa vänner, bl a Linus och Leo...det var roligt...
å guud va hanna skämde ut sig i skoaffären, hon skulle sätta sig ner för att pröva skor och missar sitsen, så hon, skor och nästan all inredning föll rakt ner på golvet..hahaha!!! hur kul som helst..


här är min nya skor, ifrån nån tysk affär i stan, kommer inte ihåg va den hette..men billigt var det!



självklart var ju Leo också vara med på kort!


Linus orkade inte vänta på att äta sin semla hemma!

idag så jag verkligen varit igång hela dagen...vaknade vid 9 tiden av att jag får ett mess av sara där det står: "idag ska vi fota..kom till mig om en timme"...hallå!! då låg jag fortfarande i sängen och grät!! men jag hann på nått sjukt sätt, så det var ingen fara...vid halv 11 ungefär började vi sminka och fixa hår och massa annat...efter ca 2 ½ timme var vi klara med smink,hår och kläder...då skulle vi bara invänta våran fotograf...så vi åkte hem till honom och hämtade honom, sen begav vi oss emot kottlasjön där plåtningen skulle vara...
nu orkar jag inte skriva mer, så ni får se 3 bilder här som jag tycker blev riktigt fina...







ps: det är Sara som har sytt klänningen jag har på mig




Postat av: hännys

gårdagen var gaaaaaaaalen! haha underbart! i morgon är det fredaag! weei äntligen!

Datum: 2009-02-05 | Tid: 17:45:19
URL: http://matthetensblogg.blogg.se/
Postat av: Emelie - EmeliesPlace

jättefina bilder :)

Datum: 2009-02-05 | Tid: 18:18:07
URL: http://emeliesplace.blogg.se/
Postat av: Toby Hagberg - ♥ Boys style in a gay's life ♥

Shit så snygga skor där uppe :D Hehe.



Jag tror det kommer bli spännande däremot, man har ju aldrig sett Carola i en sådan situation förut om man säger så, inte ett eget program så det kommer nog bli bra iaf. Hon är ju trots allt gudabegåvad även om jag avskyr hennes kristna överdrivenhet!:P

Datum: 2009-02-05 | Tid: 22:33:34
URL: http://tobieee.blogg.se/
Postat av: emma

Wow, vilken klänning!

det ser inte ut som du på bild 2 :p <3 men jättefina bilder

Datum: 2009-02-06 | Tid: 00:03:10
URL: http://emloer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0