bojkotta sl?

 


jag fattar inte vad sl håller på med egentligen?? blir så himla trött på alla deras problem med tunnelbanor och bussar...helt galen resa jag och oscar hade inatt på vägen hem från krogen..
vi åker ifrån fridhemsplan ungefär halv 4..när vi kommer till Centralen står det att vi måste vänta 15 min på Ropsten tåget skulle komma...men när det var 2 minuter kvar så blev dessa 2 minuter helt plötsligt 38 min...satan i helvete vad arg jag blev..kände bara hur hela jag kokade inombords!! och inte så säger dom något i högtalarna heller..utan vi får bara sitta där och vänta i yttligare 30 min...
iaf, när vi kommer till Ropsten så får vi vänta ännu 30 minuter till pga vi har missat bussen pga den där jävla tunnelbanan som inte kom som den skulle!!! så klockan halv 6 kom jag hem...det är inte okej att det tog 2 timmar för mig att komma hem när det brukar ta mellan 40min till en timme att komma hem vanligtvis!!
vad tycker ni, ska vi bojkotta sl så dom lär sig?




Postat av: A

som om det är någon som kommer bojkotta SL, speciellt när det är ny ledning på G. Men håller fan med ibland blir man bra arg. Men argumentet att bojkotta någonting som miljontals människor utnyttjar varje dag, bara för att man kommer hem 2h sent är inget bra argument, men som sagt, det ska inte vara så, men säg någonting som funkar perfekt hela tiden?

Datum: 2009-01-25 | Tid: 22:13:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0