Dixies möte med marsvinen






igår när dixie kom hem så visade vi henne våra 2 nya marsvin som vi har skaffat under tiden hon har varit borta..hon var lite reserverad för dom när dom var i buren..
men idag så tog vi ut den ena, Elliot, för att han har problem med magen så vi måste tvätta honom i rumpan varje dag...då kom Dixie och ville vara med..så när vi var klara släppte jag ner Elliot i sängen och han gick och la sig med Dixie..himla häftigt om ni frågar mig..dom har liksom aldrig träffat varandra förut..och jag blev himla stolt över Dixie, hon har ju aldrig träffat ett marsvin förut, så hon fick en massa beröm!!
har ni varit med om något liknande?




Postat av: Amanda

Är det hunden som är liten eller marsvinet som är stort?? Gulligt var det iaf :)

Datum: 2009-01-07 | Tid: 13:43:55
URL: http://mjuppi.blogg.se/
Postat av: Emelie - EmeliesPlace

svar: jag kör på vintertemat ett tag till på bloggen :)

Datum: 2009-01-07 | Tid: 19:09:39
URL: http://emeliesplace.blogg.se/
Postat av: Ewa Highland

Hej Daiisy!

Vilken fin blogg du har! Åh, vad gulligt med Dixie och marsvinet. Jag är så glad att det funkar så bra. Hon är ju för häftig lilla Dixie!

Hennes son Bill är så jättegullig och glad. Jag är jätteglad över honom. Ha det så bra så länge och pussa lilla Dixie från oss alla här.



Ewa

Datum: 2009-01-08 | Tid: 16:12:18
URL: http://www.funflash.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0