en sjuk daisy




typiskt..sen i fredags natt har hela min familj legat i maginfluensan och jag tänkte va skönt att inte jag har blivit smittad...men så imorse, vid sjusnåret..då vaknade jag till av att jag kände mig jättepigg..men så var ju inte läget...magen började gurgla, och munnen började vattnas..sen gick jag upp för att gå på toa..och då smällde det till!! då spydde jag som jag aldrig gjort förut tror jag..fy fan vad jag hatar att spy, så himla vidrig man känner efteråt..
så denna dag har jag spenderat i soffan...börjar må bättre nu, har dock inte ätit nått idag förutom 1 glas vatten, 1 glas avslagen Coca-Cola (galet äckligt!!) och 2st piggelinglassar...
får hoppas att jag mår bättre imorgon då mor och far reser till London!!




Postat av: Emma

Fyfan vad jobbigt :( när du sluppit det när de varit sjuk.



krya på dig <3

Datum: 2009-01-14 | Tid: 19:04:41
URL: http://emloer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0