Fotoframkallning




häromdagen så hade jag fått nått mail om att jag kunde få framkalla 100 bilder, helt gratis!! wohoo tänkte jag, och så blev det...jag orkade dock inte leta fram 100 bilder som jag ville ha..blev typ 50 st eller så...
allt från bilder på hundarna, släkten, krogen, jag och hanna, nyår osv...har även valt ut några bilder som jag ska sätta in i tavlan jag fick av hanna i julklapp på bilder på henne och mig...får se ifall bilderna passar...
idag har jag varit hos sjukgymnasten, tränat som en dåre...det går sakta men säkert..känner mig jätte duktig när jag är hhos henne, för hon ger mig så mycket beröm..och det är bra, för då peppar jag mig själv ännu mer...
nu ska jag sätta mig framför tv:n och vila knäet..kanske massera det lite..tjingeling!!




Postat av: Emelie - EmeliesPlace

måste man ha en rabattkod eller nåt för att kunna få det där priset? :)

Datum: 2009-01-30 | Tid: 16:33:29
URL: http://emeliesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0