galen fredag

jepp..igår var det en galen kväll..
vi började kvällen med singstar och vin..när vi anländer till viper dansas det och har det trevligt...nicole hade ju kommit hem, gud vad jag har saknat henne...plus att hanna kom trots sin stalltjänst, det va himla muusigt!!
i slutet av kvällen får man reda på saker som man aldrig skulle kunna tänka sig...jag förstår verkligen inte vart moralen i denna värld har tagit vägen..
visst jag kanske inte har så mkt att säga till om när jag har varit i samma situation för inte så länge sedan..men jag la ändå ner den verkstan eftersom jag insåg att det var fel gjort av mig...
men men folk gör väl som dom vill...det var ju inte bara jag som hamnade i chock...men jag iaf en ros av D och det var trevligt..den kom verkligen vid rätt tillfälle..
kvällen slutade iaf hemma hos max och fia igen där jag och petra somnade...vi är här nu och ska ställa mig och laga middag..JA ni läste rätt, JAG ska laga middag..pasta och köttfärssås..
senare ikväll blir det ju viper som vanligt, får se vad som händer ikväll då..vilka galenskaper som kommer att ske!!


jag och fia hade det mysigt iaf :)





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0