galet!



jag och nea sommaren -07 i västerås


igår var en galen kväll..jag satt och pratade med nea på msn och vi beslutade att hon och jag skulle träffas och hitta på något...
jag kommer inte gå in på detaljer om vad vi gjorde, men jag kan säga: "what has happen, has happen...and it stays there"
jag tyckte iaf att vi hade det himla roligt..jag har verkligen saknat våra tider tillsammans..
ikväll kommer det sluta på viperroom som vanligt...jag tror vi aldrig kommer byta klubb...jag hatade iofs viper första gången jag var där och sa att jag aldrig skulle gå tillbaka dit, men tack vare oscar som har varit stammis där i ca 2 år har fått oss att älska viper,all personal och alla människor som är där...himla muuusigt!!!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0