idag smäller det!!




jag och Dixie midsommar -07


idag är det den 6 januari 2009..och detta är inte vilken dag som helst, utan det är den dagen som min älskade älskling Dixie kommer hem..
just nu är hon redan på flygplatsen i Heathrow (eller hur det stavas) i England och väntar på att få komma på planet...hoppas dom tar hand om henne lika bra som dom gjorde här i Sverige...men det tror jag nog..ungefär mellan 17.30-18.00 kommer planet in på Arlanda..men vi kommer inte få henne förens efter ca 2 timmar..så ungefär vid 20.00 ikväll kommer jag ha henne i mina armar...
det kommer nog bara bli jag och pappa som åker och hämtar henne, annars kommer det bli för mycket för henne, med tanke på att hon har suttit på ett plan alldeles själv och sådär...sen kommer det roliga när vi kommer hem, hur kommer det gå mellan henne och Kajsa (min andra hund), med tanke på att Dixie har gått upp så mycket i rang nu efter hon fött sina valpar...kommer hon försöka sätta Kajsa på plats? det återstå att se..men jag tror inte Kajsa kommer tillåta det, hon är ju trots allt alfahonan av alla hundar som finns här i vårat område...det kommer nog gå gallant =)





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0