Idéetorka!!

idag är det torsdag...en mycket tråkig torsdag må jag säga..idag har jag varit ute på promenad med mamma och adde och "gänget" (alltså en massa hundar)...efter det åkte jag och mamma till apoteket...
nu sitter jag här hemma med dixie och datorn i knäet..lite svårt att skriva då..
hm..undra va man ska äta idag, jag och mamma tycker inte om att planera mat för dagen, så jäkla svårt asså...men ja tycker det låter gott med pasta sallad och så har man en massa olika tillbehör till, ex kyckling,tonfisk, ost&skinka osv...de tror jag nog vi kommer köra på!! himla gott..
imorgon är det fredag och det betyder förkrök hemma hos mig, har ju en del öl och cider kvar från festen förra helgen, sen fram emot kvällen kommer vi åka till viperroom som vanligt..
och nästa fredag då är jag fit for fight till dans hoppas jag, för då är ju skenhelvetet borta!! =D
som ni kanske märker så har jag världens idéetorka så jag bara skriver..hör av mig säkert senare..nu ska jag mysa med dixie!!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0