I'm in love!




jag var inne på www.ellos.se och där klickade jag runt bland alla klänningar dom har ...såg denna skönhet lite snabbt och föll för den på en gång!!
jag har inte riktigt tid nu att sitta och beställa kläder...men nu vet jag vad jag kommer ha för sysslor imorgon iaf!!
först (beroende på väder) ska jag och sara ut i naturen och fota vinterbilderna vi har planerat för saras designportfolio... sedan blir det hem och beställa kläder och sedan fixa sig inför kvällen =)
nu har jag inte tid att sitta här längre, måste fortsätta packa ner mina saker jag ska ha med mig till hanna...hörs kanske senare så får ni se vad jag ska ha på mig ikväll..en superhet klänning ifrån halens, hittade ingen bild på den så lägger kanske upp den senare...




Postat av: Emelie - EmeliesPlace

helt ljuvlig!

Datum: 2009-01-24 | Tid: 22:20:37
URL: http://emeliesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0