imorgon gäller det

så nu är det äntligen dags!! imorgon kommer jag åka till Danderyds sjukhus och ta bort min skena..då kommer jag även få en ny men som bara sitter runt knäet...inte nån som är runt hela benet..så nu kommer jag kunna böja på knäet igen..
jag är faktiskt jäkligt nervös inför det..jag menar, jag har inte böjt mitt knä sen den 27 november - 08!! det är ju snart 1 och ½ månad!! helt galet..
och jag vill inte veta smärtan ja kommer ha..så från och med imorn, eller kanske tisdag,beroende på hur ont jag har, så är det hårdträning som gäller för mig..som tur är så ska jag inte ut nästa helg, eftersom mina föräldrar åker till London under helgen, så jag måste passa småsystrarna och the dogs...hanna sa att hon kunde komma över till mig den helgen så vi kan fortsätta på vårat Grey's Anatomy-maraton...
jag hoppas verkligen jag inte kommer ha allt för ont imorgon...men men, vi får se hur det går..
idag ska jag nog bara ligga hemma och ta det lungt...kanske ha nån mysig filmkväll med familjen kanske, småsystrarna ligger i maginfluensan, inte roligt alls...så vi får se ifall jag kommer hamna i skiten jag med!! hoppas inte!!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0