ingen ny ortos

ja ni läste rätt...det blev ingen ny ortos för mig...när jag kom till danderyd idag så tog hon fram 2 olika storlekar på dom..det var sådana knäskydd som jag redan har hemma sa jag..men mina är ju ca 7 år gamla, så dom är extremt utslitna..men hon hade bara storlekar small eller large..och large var ju alldeles för stor...och small gick inte på..eller den skulle säkert gå på om vi tog i..men hon vågade inte riskera nått med tanke på att mitt knä är väldigt nyopererat..
så hon beställde en ny ortos till mig..så skulle hon ringa mig så fort den kom...så vi får se när den kommer..förhoppningsvis i slutet av denna vecka..




Postat av: Malin

Hej hopp, nu är jag tillbaka igen med en ny omröstning. Den förra lutar nog åt den mer turkosa färgskalan, men ingenting är bestämt ännu. Nu vill jag ha din ärliga årsikt om ännu en fråga rörande hemsidor. Så, kom och rösta!

Datum: 2009-01-12 | Tid: 17:01:01
URL: http://malinskarner.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0